fredag 26 februari 2010

Rymdknull?

Jag och Johan pratar om rymden. En diskussion vi haft förut, rymden - the final frontier! Och då specifikt vad folk har gjort i rymden genom åren. Det där är ju en kittlande tanke tycker jag, har någon varit packad i rymden någon gång? Alla de där ryska kosmonauterna, visst måste det ha smugit sig in lite vodka på MIR någon gång? Och onani, det väcker ju många frågor, ensam på en rymdstation i ett halvår, är det inte oundvikligt? Och då kommer ju självklart en del följdfrågor upp om hur det där löser sig med viktlöshet och allt, utan att gå in på detaljer så tänker jag ju främst på män här och hur det hela så att säga ”tar slut”...
Och så då den stora frågan: Har någon någonsin haft samlag i rymden?! Mycket talar ju emot att det skulle hänt (förutom de uppenbara problemen med våldsamma juck, om folk tror att det är jobbigt att försöka få till det på en flygplanstoalett så kan man ju tänka sig planeringen och försiktigheten som måste vidtas utan gravitation!), för det första har ingen väl någonsin sagt att de har gjort det, vilket ju känns som en grej som man skulle vilja skryta åtminstone en smula med att ha varit först med. Och Johan påpekar att NASA säkert har kameror på de där Astronauterna 24/7 och att det därmed skulle bli lite pinsamt och kanske inte heller är helt förenligt med mission protocol.

Så jag utgår från att det aldrig har hänt.

Detta borde väl bli den stora grejen när rymdresorna börjar säljas privat? Vem blir först med att charma en flygvärdinna? Jag väntar med spänning på den nyheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar