onsdag 8 december 2010

Annars då?

Röriga dygn mina vänner, början på den här veckan har varit en blandning av underbara saker och jobbiga saker. Igår besökte jag min tidigare arbetsplats för att hjälpa till lite vilket alltid ger mig en smula ångest. Julbordet jag ätit tidigare under dagen, de fem timmar sömn jag fått natten innan samt den 13 timmars arbetsdagen satte sig någonstans i magtrakten och förmedlade en väldigt underlig känsla som håller i sig lite.
Men annars… Annars är det bra. Väldigt bra. Det har plötsligt slagit mig med full kraft att jag är inne i en sån där övergångsperiod igen, om en månad kommer mitt liv att se fullständigt annorlunda ut, och jag tror att det mesta kommer att bli bättre. Jag tror att 2011 kommer att bli ett bra år.

Det var bara det jag ville säga den här morgonen.

2 kommentarer:

  1. Nytt år, nya möjligheter. Ny lägenhet, annat jobb, såna grejer... Plus en annan trevlig sak, ringer dig sen!

    SvaraRadera