onsdag 4 augusti 2010

Ganska lugnt. Ganska skönt.

Så då är jag på Gotland… Det är härligt faktiskt, huset är ensamt mitt ute i ingenting känns det som, man kan gå och gå och gå och bara träffa några få människor. Jag uppskattar det väldigt mycket.
Mitt i allt detta försökte jag köpa biljett till Way out west på en internetuppkoppling som lämnar en hel del att önska. För att göra en lång historia kort så schabblade jag helt till något med mitt Visakort varför jag nu inte kan köpa någon biljett utan min bankdosa, vilken befinner sig i Stockholm…
Jag hatar sånt. De har lagt till en massa säkerhetssystem som ändå inte funkar och som bara hindrar mig från att få det jag vill ha! Som ni hör är jag en smula irriterad just nu, det går inte att komma ifrån.
Men om detta är mitt största problem idag så är det faktiskt ändå en ganska problemfri dag. En väldigt problemfri dag. Jag växlar mellan att läsa och sova och dricka kaffe. Typ. Och sen har jag planerat att utforska större delen av södra Gotland med kamera också. Jag började idag, kanske blir det en hel massa Gotlandsbilder här när jag kommer hem, nu blir det bara ett par stycken. Håll till godo.


2 kommentarer:

  1. Gôtt med sommarimpression. Första e lite oljemålning t.o.m.

    SvaraRadera
  2. fina alster! hur har du bearbetat den sista ?

    SvaraRadera