tisdag 10 augusti 2010

Uppsnärjd i det blå

Jaha. Jobbar idag också. Men nu är jag snart klar så det är härligt ändå. I övrigt har jag alltjämt siktet inställt på helgen och på Way out West. I mina redigeringspauser har jag noga gått igenom schemat. Vad ska man se? Vad ska man välja när det krockar? Jag har en lång lista... Kanske kommer jag att missa hälften för att jag är någon annanstans och gör något annat, vi får väl se. En lista blev det i alla fall, för er som ska dit och vill tagga igång redan, för att gnida det i nosen på er som missar spektaklet:

Här har ni den!

Jag har säkert missat något guldkorn där också, men det visar sig väl.

Kanske tar jag en liten tisdagsfylla ikväll? Kanske blir jag på bättre humör så fort jag går från jobbet? Det känns onekligen som att det skulle kunna bli så.

1 kommentar:

  1. Jesper, du är ta mig tusan ett guldkorn i tillvaron. Thanx for da list! Den behöver jag idag, och säkert andra.

    SvaraRadera