tisdag 23 november 2010

Energisk

Idag har jag pysslat lite med att skriva anagram av folks Facebook-uppdateringar samt med att tycka att denna aktivitet är orimligt rolig. Jag har suttit och fnissat och fnissat åt detta… Jag tror att man börjar bli väldigt gammal när man tycker att väldigt utstuderade men meningslösa ordvitsar är roligt… Döm själva:




Annars då? Jotackmanskainteklaga! Jag har mycket energi just nu verkar det som. Har börjat träna igen för första gången på… länge. Jag kan knappt sitta still och glo på tv-serier på kvällarna, vilket ju annars är min favoritsyssla. Men samtidigt hatar jag mörkret och kylan och blåsten och ibland känner jag mig ensam. Det är svårt att komma ifrån det, det är det.
Men just idag ska vi inte hänga läpp för just idag bjöd Amanda in mig på middag vilket känns som ett fantastiskt trevligt initiativ.
Amanda är bra, Amanda är något så ovanligt som en människa som jag känner att jag kan vara helt och fullt ärlig och öppen med, det är ganska bra med såna människor…

Och därför mår jag ganska fint idag faktiskt, trist va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar