torsdag 9 september 2010

Döende!

Jag vaknade alltså imorse med djävulen i kroppen. Huvudvärk och muskelvärk och feber, you name it… Jag avskyr att vara sjuk, men det kunde vara värre. Jag ligger här och glor på tv-serier och dricker juice och så och det är ju inte så illa… Har ni föresten sett ”It’s allways sunny in Philladelphia”? Det kan ju vara den bästa sitcomen någonsin och balsam för min trasiga kropp just nu.

Det är väl det enda jag kan se som positivt med den här situationen, man kan ligga i sängen hela dagen och glo på tv-serier utan att känna sig skyldig. Annars ska man ju ha en partner om man ska få ut det mesta av sin sjukdom, någon som pysslar om en och går och handlar glass åt en och sånt. Det är ju faktiskt en win-win situation, alla gillar att få vara lite god samarit då och då…
Men någon tjej har jag inte så den delen blir det inget med den här gången. Det var ju fan… Dessutom hamnar detta i kategorin ”saker man inte bör skriva om för att Annika Norlin redan har gjort det bättre ändå.”
Här ackompanjerat av bilder på en gubbe som är ute och rastar hunden… Folk lägger upp konstiga saker på nätet...


Tillbaka till mina tv-serier.

2 kommentarer:

  1. såg vad du skrivit på din twitter..., Lost kommer bara göra dig ännu mer förvirrad, men, vill man verkligen inte ha sett slutet ?
    och despicable me, bara jajaJA. den är UNDERBAR och hur rolig som helst.
    ja, och krya på dig också!

    SvaraRadera
  2. Ja jag har sett den sitcomen! Klockren verkligen :) Krya på dig Jesper och fortsätt njut av att få glo på serier hela dagarna. Det längtar jag efter just nu. kramar

    SvaraRadera