fredag 24 september 2010

Fredag igen

Det rullar på va? Valkoman har släppt sitt grepp om Sverige litegrann, hösten är på riktigt med höstdagjämning och allt... Jag är den nya killen på jobbet, det är sådär, fast det är ju lite spännande också å andra sidan. Jag är så himla självmedveten av mig så såna här första veckor på ett nytt ställe, innan jag slappnar av lite, är fullkomligt utmattande. Känns som att jag hela tiden är orolig för att jag ska göra fel, se fel ut eller lukta konstigt...

På fredagar är det i alla fall halvdag och det är ju gött! Den här helgen blir nog bra hoppas jag, Erik är i stan! Han har tröttnat på att vara i exil och kommer hem i några dagar. Det ska bli härligt att träffa honom.
Det är min plan, varken mer eller mindre för tillfället.
Vad ska ni göra med er fredag då bloggers? Bra? Anis?

1 kommentar:

  1. Måste vara ett sympatiskt tecken att dina fingrar tryckte på i-tangenten så att anus blev kryddan anis. Ta en öl med Erik, kan han behöva efter all akademisk skånska.

    Jag skall göra inlämningsuppgift i köprätt, i sista sekunden, min (o)vana trogen. Så det går freda'n och speciellt helgen till.

    SvaraRadera