onsdag 30 december 2009

G'morron

Jaha. Fattas bara att den här bloggen ska börja strula också... Försökte blogga igårkväll men det gick inte tydligen. Jag var på Stampen och spisade jazz och öl och hade väldigt väldigt trevligt. Det var väl hela inlägget jag försökte skriva igår i ett nötskal i och för sig...


Idag har jag ett och annat ärende att uträtta inför morgondagen. Alkohol ska inhandlas och jag har tydligen tagit på mig att laga en potatissallad, vi får väl se hur det går.
I övrigt så känns det som en härlig dag! Jag är ledig, jag är glad, jag njuter av min bonustid, världen är ett ostron.

1 kommentar:

  1. Ere bara ja' som har lite svårt att läsa från skärmen? Just detta inlägg alltså. Ser ut som om platsen att skriva på e för kort och att de därför skurits av. Varje rad slutar tvärt och man fattar att du skrivit mera men det går inte att läsa.

    SvaraRadera