torsdag 24 december 2009

Dopparedan

Spenderar julaftonsförmiddagen läsandes Fantomen. Just nu har jag hittat insändarsidan i en tidning från 1990.

"Svar på Karolinas insändare i FA nr 22/89: Innan jag går in på mina teorier om ev UFO:s existens måste jag påpeka att..."


Mycket roligt. Så ska julafton vara tycker jag, inga krav, inget som måste göras på hela dagen. Fritt fram att ligga i sin säng och läsa 20 år gamla. Fantomentidningar om man vill det.

Jag har ett mål att utföra innan vi äter jullunch och det är att masa mig de 100 metrarna bort till en matbutik och köpa lite gott öl. Känns jättejobbigt faktiskt.

En God jul önskar jag er bloggläsare hoppas att ni får en härlig dag!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar din blogg! Vet inte riktigt varför men jag har varit stålsatt sen 1000apor-tiden. Jag misstänker att jag är tipsy efter mitt livs första julsnapsande. Fyllekommentar for real!

    Hoppas du har en soft jul i Österreich!

    SvaraRadera
  2. God jul på dig själv och ha en bra dag. Fortsätt nu blogga in oss i ett nytt årtionde.

    SvaraRadera