onsdag 23 december 2009

Idag har jag...




Gått upp ur sängen och funnit min brorson läsandes tidningen Fokus. Han är väldigt bekymrad över USAs klimatpolitik säger han.






Besiktigat gransituationen i huset. Vi har en som är stor och en som är överjävligt stor.









Gått på julmarknad och tittat på de obehagliga saker som säljs där.

Däremellan har jag köpt alla julklappar också så jag är lite trött nu. Men vet ni vad? Julkänslan har tillslut infunnit sig, åtminstone en smula. Det ska bli mysigt med julafton imorgon, man vet att man är gammal när man ser mer fram emot skinkmacka och Karl-Bertil Jonsson än julklapparna...

Jag blir så harmonisk när jag är här nere, det är något visst med den här staden. Skulle jag byta bort Stockholm så skulle jag kanske flytta hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar