söndag 27 december 2009

Fan vad jag fryser!




Står och fotar tom tunnelbanestation i brist på annat här i kylan medan jag väntar på ett tåg som aldrig kommer...

Jag har ingen större lust att gå till jobbet imorgon...
Fick lite blodad tand på att fota igen igår, jag var ute i Wiennatten och filmade stora hus och fick en väldig lust att bara ta kameran och gå ut i en stad vilken som helst och hitta fina saker att ta bilder på, det skulle jag vilja göra imorgon!
Det är konstigt det där, man tänker sig att man ska få större lust att fota av att jobba med det, men ibland känns det som att det är tvärt om.
Igår fick jag i alla fall den där härliga känslan igen. Ska försöka ta till vara på den så blir det förhoppningsvis lite fler bra bilder på den här bloggen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar