måndag 21 december 2009

Provar att blogga med en finurlig liten applikation

Såhär ser det ut där jag jobbar.



Inte så dumt i jämförelse med Frihamnen...

Jag var precis på McDonalds och åt en sämre middag med min pappa. Jag såg en gammal bekant där för inte så länge sedan, han jobbade med att sopa golvet och tömma de där återvinningsgrejerna. Jag hälsde inte på honom, faktum är att det hela kändes lite obekvämt. Jag kände det nästan som att jag tyckte synd om honom och då blev jag lite äcklad av mig själv för att jag utgick från att det skulle vara synd om någon för att den personen jobbar på donken... Det var en underlig känsla som jag inte tyckte om.

Jaja.


Ikväll blir det äntligen dags för mig att kika på Avatar i alla fall. Jag är spänd av förväntan... Någon som har hittat hit ännu förutom Erik föresten? Vad tycker ni?

7 kommentarer:

  1. Klart man hittat hit. Mycket snyggt Jesper! Det på skärmen djupvarta skapar en lagomt underbar svensk ångest alla borde känna för att från idag – da darkest day of them all – sakta vända sitt ansikte mot ljusare tider. /Lundakille

    SvaraRadera
  2. Fint som snus. Speciellt den somriga bilden.

    SvaraRadera
  3. Jag har hittat hit - och gillar det!

    SvaraRadera
  4. Mycket bättre än metrobloggen, nu gäller det bara att man ska komma ihåg att skriva in rätt adress ^^

    SvaraRadera
  5. Jag är också här, och gillart!
    God Jul på dig då!

    SvaraRadera
  6. Naturligtvis är jag med, "favorit"-stjärnan i adressfältet är markerad!
    Bättre och snyggare här också.
    God & Fin Jul!

    SvaraRadera
  7. Hittat hit. och gillar't. självfallet! :)

    SvaraRadera