måndag 28 december 2009

Samma fast kortare, tack




Säg snälla saker nu... Så särskillt revolutionerande är friseringen knappast. Det är typ samma gamla vanliga, men jag får alltid separationsångest när jag har klippt av mig håret och så tycker jag att jag ser ut som en liten pojke.
Jag bad frisörskan säga vad hon skulle ha gjort om hon fick fria händer att bara köra, hon började babbla om rockabilly och vax och grejer och jag blev rädd... Nu ångrar jag mig lite, hade kanske varit härligt med en helt ny look. Men vad fan...

Ikväll ska jag rå om mig själv lite tror jag, äta onyttiga saker och se en film och bara vara. Även om jag har tagit det väldigt lugnt på sista tiden så har jag inte haft så mycket tid för mig själv, och jag värdesätter verkligen ensamtid!

Amanda skickade den här bilden idag föresten och så skrev hon "hur är det på jobbet då?"


Och då blir man ju lite avis, jag hade glömt hur mycket jag älskar att åka skidor. Men men. Amanda: jag ska tänka på dig när jag solar på Koh Samet om en månad så är vi kvitt sen!

13 kommentarer:

  1. Du är alltid snygg

    SvaraRadera
  2. Snyggt ju!
    Rockabilly får du satsa på nästa gång, blir säkert jättesnyggt ;)

    SvaraRadera
  3. De' e manligt att inte ändra på sin frisyr i första taget.

    SvaraRadera
  4. Åh, jag förstår rädslan. Jag har haft en skön snedlugg i flera år, o tänkte sist jag var hos frisören klippa lugg, men icke!
    You look good though.

    SvaraRadera
  5. haha, ser ingen skillnad, men du är ju alltid fin, så det spelar ingen roll!

    SvaraRadera
  6. Du är fin! Byt inte frisyr! Popkille-frisyren kommer alltid vara oslagbar.

    SvaraRadera
  7. Sålänge du behåller dom där ögonen blir det aldrig annat än bra :) /a.

    SvaraRadera
  8. du är ju så jättesnygg, så kära nån!

    SvaraRadera
  9. Waah, hjälp, det är så mycket peppade kommentarer om att det ser bra ut att jag inte ens orkar försöka (men okej, det SER bra ut, småpojkar is the shit ;P)

    PS. Pallar inte riktigt med peddovibbarna, det sista VAR ett skämt! DS.

    SvaraRadera
  10. Tycker du passar i den frisyren, så det gör ju inget. Men kanske vore det kul att prova något nytt också, om du är trött på det du har

    SvaraRadera