måndag 28 december 2009

Självförtroendet bara sjunker som en sten här

Jag hade tänkt visa lite bilder från Wien, men jag är inte nöjd...
Så då hade jag tänkte reprisera lite bilder som jag tog här i Stockholm förra julen men nu hittar jag inte dem, jag tror att de är förlorade för alltid...

Som grädde på det moset så har jag surfat runt lite bland fotobloggar och känt mig otillräcklig. Alla är så duktiga... Jag tror mig också vara det men jag är dålig på att producera.
Ja, som ni hör så känner jag mig som något av en medelmåtta idag. Lite grå och tråkig och lite lagom duktig och så vidare. Så vill man inte känna...

Så, i sann Bridget Jones-anda (eller vilken som helst klyschig romcom för tjejer) ger jag mig själv en makeover för att bli lite piggare. Jag går och klipper av mig den här moppen jag har på huvudet och kommer förhoppningsvis känna mig skitsnygg när dagen är slut.

Jag lägger upp en bild sen och ni måste säga att jag är jättesnygg så att jag blir glad och sen tar vi på oss pyjamas och äter glass tillsammans direkt ur paketet ok?
Bra.

1 kommentar:

  1. Ibland undrar man om du har alla hästar i stallet, men ja. Kommer kanske sakna moppen en smula.

    SvaraRadera