måndag 21 december 2009

Hej


Hej.

Hej hej.

Du som läser det här har säkert läst min blogg förut. Jag har flyttat den både en och två och tre och fyra gånger nu och man tycker att ni borde ha droppat av, att ingen skulle finnas kvar... Men några hoppas jag att ni är. Eller så är det ingen. Det spelar inte så stor roll. Huvudsaken är att jag är här nu och det blir lite att börja på ny kula. Som att rensa upp och börja om från början inför ett nytt år, nytt decennium.

Så. Välkommen till den här bloggen.


Just det! två grejer till, jag twittrar igen. Det kändes meningslöst när man inte kunde bädda in det på bloggen men nu blir det roligt igen kanske... och bilden här bredvid, jag tänkte att jag behövde känna mig lite sommrig, det är faktiskt årets mörkaste dag idag.

3 kommentarer:

  1. Dumheter! Metrobloggen var förvisso förskräcklig men varför inte återansluta till vår (din) domän?

    Förresten, eftersom du inte svarat mig angående Avatar lutar det åt att din biljett ges till mina fötter så jag kan ligga bekvämt medan Zuzanne lipar och M&V hånglar.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag är med dig!

    SvaraRadera
  3. klart man följer med!

    SvaraRadera