lördag 26 december 2009

Kärlekskrank. En smula.

Jag har tagit med mig företagets nyinförskaffade (bättre begagnade) kamera hit till Wien, hittills har jag inte filmat en ruta... Jag vet inte riktigt hur jag tänkte där, att jag mitt i den här mysiga julhelgen skulle få lust att gå ut på stan och jobba lite?

Hur som helst så ska jag försöka lite idag, vi får väl se hur det går.

I övrigt så har jag funderat mycket på mina vänner, jag saknar dem!
Inte för att jag varit borta från landet så särskillt länge, utan jag tror att det handlar om att jag känner mig glad och nöjd när jag är här. Och är man på det humöret så vill man vara med sina vänner. Kanske.

Dessutom tänker jag på det där med tjejer men det är en annan femma, jag antar att jag saknar det också...
Wien är en stad att bli, och vara, kär i.
Tror jag. Jag skulle vilja vara här med någon och vara förälskad. Men den känslan har nog också mest med min nyfunna harmoni att göra.

Nu ska jag ut i solen tror jag. Det är lite som mitt i maj här.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar