måndag 28 december 2009

Inleder morgonen lite blandat...

Håller på att ramla i slask utanför porten. Undviker det på ett snyggt sätt genom att slå till en gubbe med kameraväskan.

Läser mail på tunnelbanan. Har fått ett som får mig att le lite och att bli glad.

Köper Spotify Premium i julklapp till mig själv för att bli ännu gladare (om någon vill ha en invite så har jag två).

Lyssnar på gitarrplink och väntar på jobbig Spotifyreklam som aldrig kommer. Surfar på nätet efter garn (mamma ska sticka en tröja till mig)

Så har min dag varit såhär långt. I stort sett menlös. Och på såna dagar känner jag alltid att fan, idag måste jag skriva något bra, ta en bra bild, göra något för att det inte ska bli förgäves alltihop...

Vi ska således se till att det blir en bra dag på den här bloggen för att ge mig en känsla av fullbordande. Vi börjar med musik och sen blir det bilder. Det här var det någon av er som tipsade mig om, mycket trevligt:

4 kommentarer:

  1. annadahlback88@hotmail.com28 december 2009 kl. 10:52

    Du skulle göra mig till en väldigt glad tjej om jag fick en invite! Allt gott! /a.

    SvaraRadera
  2. Vackert som Go' morron-låt.
    Go'morron!

    SvaraRadera
  3. lisahindstrom@hotmail.com28 december 2009 kl. 13:01

    åh. jag skulle också SÅ vilja ha en invite! snälla----?
    ha det bra ! / Lisa

    SvaraRadera
  4. Jag med! Gärna! /Anna-Carin

    SvaraRadera