tisdag 6 juli 2010

Bra dagar

Igår var en bra dag, mycket bra. Jag fick en brorson igår! En till! Han föddes på eftermiddagen och jag är väldigt sugen på att träffa honom.
I övrigt så gled dagen över från bad i Mathias hemliga sjö till middag till en öl till flera öl och sen satt vi där på Imperiet klockan ett och sittdansade till Håkan Hellström och raljerade... Det var ganska härligt att det blev så, jag gillar såna dagar väldigt mycket. Jag missade nattbussen hem och fick ta en taxi, men det var väl det enda som inte liksom bara gled på igår.
Jag är en smula trött idag men det är lugnt. Det är helt klart en bra dag idag också.

 Jag inser att han ser lite skeptisk ut, pöjken, men vi hade faktiskt väldigt trevligt där vid den hemliga sjön... 

Dessutom noterade jag precis att det här faktiskt är inlägg #300 på den här bloggadressen, det har gått fort det! Firar med lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar