onsdag 7 juli 2010

Sebbe

God morgon. Det har plötsligt blivit lite rörigt allting tycker jag... Jag som skulle ha det ganska lugnt och skönt den här tiden är nu fullbokad, är det inte folk att träffa och umgås med så är det fotboll eller jobb. Det är ganska trevligt. Man vill ju känna att man är en sån där viktig och upptagen människa.
Men nu var det inte det jag skulle berätta om just nu, nu skulle jag visa lite bilder och berätta om Sebastian! Min alldeles nya brorson, jag var och träffade honom igår. Så nu är det bara att ta på era ”aaaawww”-ansikten för nu blir det bebisbilder.


Han var härlig, Sebbe, om än lite osocial än så länge. Det kommer nog.

3 kommentarer:

  1. Himla söt bebis. Fast du är sötare.

    SvaraRadera
  2. Haha, kul att nån annan hann före, men jag håller med Kakan, du är faktiskt sötare.

    SvaraRadera
  3. ful-åldern. dom blir så grymt mycket sötare efter några månader ju!

    SvaraRadera