fredag 2 juli 2010

Fredag

Det är en ny dag och jag mår bra! Jag ser med lite tillförsikt på framtiden just idag, det är skönt... Hade det inte varit för den här envisa förkylningen så hade det varit en helt utmärkt dag, då hade jag varit taggad på att gå ut och slira ikväll, nu får vi se. Men det där tar vi senare.
Jag jobbar idag men jobbet består mest i att sitta och övervaka exporteringar. Därav har jag en massa tid att döda. Jag brukar surfa runt på imdb.com och läsa jättenördiga fakta om en massa filmer och sen brukar jag göra upp en lista i huvudet på filmer jag ska se/se om. Det här har jag hittills:

Groundhog day
Fargo
Dr. Strangelove
Nick and Norah’s infinite playlist
Forest Gump (för att jag faktiskt bara har sett den typ fyra gånger)
Lawrence of Arabia
The breakfast club

Känns som en bra blandning där. För er som har mycket tid över bjuder jag på dagens youtubande och tre klassiska filmscener som jag älskar, vi pratar mer om kvällens planer senare idag tycker jag.



1 kommentar:

  1. The Breakfast Club. E något visst med den.

    SvaraRadera