fredag 23 juli 2010

Semester, dag 1

Jaha Nähä Jaha... Lite lagom långsamt håller vi på att sjunka ned i semesterlunk här i Wien. Jag har tappat min plånbok vilket inte egentligen är en perfekt början på en resa. Zuzanne har en kund som har stalkat henne på facebook och nu inte slutar ringa, inte heller det man drömmer om på ens första semesterdag kanske...
Men vi låter det inte bekomma oss så mycket, inte jag i alla fall.
Igår hade vi trots allt det här en riktigt härlig dag, det blev precis som jag hade tänkt mig att det skulle bli, vi drack och vi diskuterade allt möjligt, vi fick vår schnitzel. Jag tänkte att jag skulle ta bilder först men sen förblev min kamera liksom hängandes på axeln... Det kommer bilder senare, från annat, igår ville jag bara njuta av dagen.
Och så förflöt den första dagen på min semester. Idag blir det sightseeing , någon slags matlagning och det blir till att festa loss ordentligt ikväll. Jag återkommer med fler rapporter om allt detta, var så säkra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar