tisdag 13 juli 2010

Värme

Vad kan man säga just nu? Det är varmt. Det är det enda alla pratar om, det verkar vara förstanyhet i alla tidningar. Att det är varmt. Och varmt det är det ju faktiskt. Igår fick jag för mig att gå från Globen till Aspudden, det var inte en bra idé…
Nej, man orkar inte så mycket just nu annat än att kanske ramla ned till närmaste vattendrag och ligga väldigt stilla där, vilket är precis vad jag ska göra om en liten stund när Erik och Zuzanne kommer hit.

Jag hade någon tanke på att blogga om tjejer och killar och sånt som jag funderar på ganska ofta. Men jag vet inte, just nu känns det avlägset, oangeläget. Ointressant. I alla fall just nu, jag kanske återkommer senare och utvecklar det lite… För tillfället vill jag bara bada. Och bada det skall jag!

Erik hade lagt upp ett klipp med Cornelis föresten, det fick mig att tänka på den där kvällen i bastun förra våren, det var en fulländad sommarkväll för mig trots att det var hälften så varmt som nu…

1 kommentar:

  1. Det var som tusan! Erik har en väldigt bra röst… ja inlevelse å allt vad man kan önska sig en visans afton med gitarr.

    SvaraRadera