fredag 22 oktober 2010

Fredag 101

Idag ja. Idag var dagen då det snöade första gången, och det var ju fint när man satt inomhus och tittade på det men mindre roligt i övrigt.
Jag har varit jättetrött idag, somnade på bussen på väg hem, så trött har jag varit. Men nu har jag sovit någon timme och duschat och ätit och fått mig en öl, så nu mår jag ganska bra. Senare blir det nog kanske att gå ut i utelivet en stund.
Så, rätt trist va? Jag mår rätt bra och jobbar på att bli smålullig, det är allt denna fredag.
Hoppas att ni har det minst lika härligt!
Vi tar en låt som jag gillar på det va?

1 kommentar:

  1. Kram på dig dude!

    En sak bara. Känns inte "social network" som en sjukt tramsig film på förhand. Fincher eller icke.

    Känns som jag kommer recensera den innan jag sett den från min värsta sida.

    Det finns nog ingen människans liv ja gär så ointresserad av som Mark Zuckerman

    SvaraRadera