torsdag 14 oktober 2010

Godmorgonskägg

Denna morgon lär jag mig att "det är i Estland det händer", det hade jag ingen aning om... Dessutom småfnissar jag lite åt Bodström och åt gruvarbetarna som är så glada. Om det kom fram att Chile hade hittat på hela spektaklet för uppmärksamhet så skulle jag inte bli allt för överraskad. Ta bara en sån sak som att alla gruvarbetare fick riktigt snabba solglajjor det första som hände när de kom upp, man måste ju se cool ut för kamerorna... Ok, nä, riktigt så cyniska ska vi inte vara denna morgon som i och för sig är alldeles speciellt rå och kall, är den inte?
Trots det mår jag ganska bra måste jag säga. Det är skönt att det är torsdag idag för det betyder ändå att det är fredag imorgon, hur sorgligt är det inte att känna så? Men härligt också.
Jag har höstat till mig en smula föresten, odlat ett skägg har jag gjort och det känns bra. Vill ni veta hur jag ser ut? Det var länge sedan jag slutade ha en blogg där man lägger upp bilder på sig själv i tid och otid (och började ha en blogg som aldrig uppdateras istället) men undantag kan ju göras tycker jag...



God morgon.

1 kommentar: