onsdag 2 juni 2010

Blö blö...

...blö. Jag känner mig helt slut i huvet just nu. Kan vara för att jag spenderat större delen av dagen med att sitta och göra små kartor till mina resefilmer som pekar ut parlament och badhus och allt möjligt trist. Det känns lite som när man har spelat TV-spel i flera timmar och bara ser zelda när man sluter ögonen. Eller när man varit på gröna lund som barn och fortfarande kände gungningarna och suset i öronen när man skulle sova... Jag antar att det var detta ens föräldrar varnade en för när de sa att man skulle få fyrkantiga ögon av att se på för mycket TV.
Fast det sa nog aldrig mina föräldrar till mig hoppas jag. Känns lite elakt. Som att man skulle få hår på handflatorna av onani. Typ.
Skitsamma.

Igår jobbade jag sent och allt tyder på att jag ska jobba sent idag också. Jag vet inte... Såna dagar känner man sig onekligen lite stolt över sig själv när man går och lägger sig men just nu verkar jag ha satt hela resten av livet på paus lite. Det är ok, mitt övriga liv behöver inte så mycket underhåll egentligen tror jag.

I alla fall, tar nog ett middagsavbrott nu och sätter mig och äter med mamma på en uteservering. Är det något man vill göra idag är det väl hursomhelst det va? Kanske tar ett par glas vin, går tillbaka hit och jobbar lite lullig. Det blir nog bra det.

Jaha, det var dagens svammel och klagomål det. Från mig till er. Varsågod...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar