torsdag 3 juni 2010

..............

Vad ska jag säga då? Jag sa till mamma igår att den här veckan går bort, den får vi offra. Sen blir det flödande vin och fotboll och kvinnor och sång och allt sånt. Jag ska ju till och med åka till två av de härligaste städerna på jorden med bara några dagars mellanrum (Barcelona och New York, har jag inte sagt det? Var avundsjuka, var jävligt avundsjuka...).
Men för tillfället är det en jävla trältillvaro jag lever i. Jag låter skägget växa. Jag struntar i att fundera på framtiden. Jag bara spenderar massor av timmar här på jobbet tills det är klart, så att jag kan kicka tillbaka en smula sen.
Jag. Med skägg. Och jeansskjorta - min första någonsin, bara en sån sak...

Och jag lyssnar massor på The tallest man on earth (som jag inte hade någon aning om att han kommer från Sverige! Leksand dessutom. Där dog ju lite av illusionen...)
All cred till Bea som introducerade mig för hans musik i alla fall...


Och jag lyssnar massor på Soundtrack of our lives (sommargrej, de dyker alltid upp igen i mina hörkurar när det blir över 20 grader)

Däremellan gör jag mest ingenting, så vad ska jag säga? Vi hörs när jag har något att säga, så kan jag säga...

1 kommentar:

  1. Tallest man on earth är en fin kille, upptäckte honom när jag gick på hans spelning på debaser slussen sådär spontant utan att veta vem han var. rolig grej att göra ibland. Det blev ju bra :)

    SvaraRadera