måndag 21 juni 2010

Hem igen

Åker hem idag. Lite deppigt men det är lugnt, jag ser redan fram mot nästa helg. Jag ville ju åka på festival i skärgården skrev jag för ett par veckor sedan. Nu blir det sanning i och med Ollokfestivalen, även kallad vuxenkollo! Precis vad jag behöver. Det blir en hel helg med kolloaktiviteter, fast roligare eftersom att vi också dricker alkohol...
Jaja. Jag har tagit massor av bra bilder här i New York, tror jag i alla fall. Imorgon tänkte jag visa lite såna och sen är jag tillbaka i god form istället för det här fjuttbloggandet. Det är så knepigt att skriva något bra när man är ute och reser på detta sätt tycker jag.
Jag hoppas att jag har en och annan läsare kvar, men jag har bestämt mig för att det där inte spelar så stor roll längre...

Nu ska jag försöka utnyttja den här sista dagen till max.



1 kommentar: