lördag 12 juni 2010

Duktig

Härlig dag/kväll igår. Den blev som jag väntade mig, det tycker jag är skönt ibland, inga överaskningar, bara trevligt.
Kanske var det det som gav mig energi till att idag göra allt sånt som jag normalt sett tänker att jag borde göra på lördagar, men sen inte gör. Jag började dagen med att åka hem till Schulmans och göra ett snabbjobb, bara där borde min lördagsenergi vara slut. Men därefter har jag tränat (nyårslöfte, dags att börja tänka på beach '10 nu...) jag har tvättat alla kläder jag äger och jag har städat hela min boning. Dessutom la jag precis ner massa energi på att ta en perfekt bloggbild på mig själv:



Visst ser jag koncentrerad ut...?

Så, det är inte utan att jag känner mig lite duktig idag och jag öppnar mig en öl och känner att jag har förtjänat den, härlig känsla.

2 kommentarer:

  1. du som har ett hjärta som slår för musiken..,
    ungefär hur lång tid tar det innan man slutar bli post-concert-depressed efter varje bra spelning man varit på? herrejesus. jag vill bara hitta en grop just nu. har du nåt tips?
    have a good one!

    SvaraRadera
  2. Jag vet vad du menar tror jag, jag tror inte att man kan göra något åt det tyvärr...

    SvaraRadera