måndag 28 juni 2010

Den härliga helgen

Jag är på jobbet idag. Ska spela in speaker och joxa lite och sådär. Det känns lite underligt, det var ju en sån underbar helg som man inte riktigt ville avsluta. Midsommarafton var allt som man kan begära av en midsommarafton förutom folkdräkter och dragspel. Det var verkligen en midsommar att minnas, nedan följer lite bilder.
Dagen efter blev relativt lugn, jag och Erik hittade alla serietidningar som rimligtvis finns när man befinner sig på ett Kollo och vi läste Asterix och Buster större delen av dagen vilket var en perfekt bakissyssla. Jag var på helt lagom nivå i huvudet för skämt anpassade till tolvåringar kan man säga.
Igår spenderade jag dagen med goda vänner och högkvalitativ fotboll.
Jag vet inte, det kan ha varit en helt perfekt helg tror jag. Härlig känsla, men som sagt, lite konstigt att sitta på jobbet nu. Det borde ha varit mer, så känns det ungefär. Fast härliga helger, härliga kvällar, de kommer igen. Jag förväntar mig fler sådana innan den här sommaren är slut.



3 kommentarer:

  1. Det aer godt min draeng!

    Det var min själ en midsommar att minnas.

    SvaraRadera
  2. åh, såg ut som en Prippsreklam ju!

    SvaraRadera
  3. Det var nog bästa midsommaren hittills! Synd att vi inte kunde stanna andra dagen..

    SvaraRadera