torsdag 24 juni 2010

Laddar

Nu när jag har fått en lämplig mängd beröm för mina bilder så kan jag skriva ett nytt inlägg...
Närå. Men jag har märkt med mig själv att jag nog ändå är ganska beroende av bekräftelse, fast vem är inte det. Det lustiga blir att man ju är så inne i sin grej, jag har svårt att förstå att det finns människor som inte njuter av bilder på samma sätt som jag gör, så när någon rycker på axlarna blir man nästan arg...
Bara en liten reflektion.

Jag har en fixar-frasse-dag idag. Har inlett den med att träna på gymmet på jobbet, brännt en skiva till bilresan imorgon och nu ska jag till systemet och sen tvätta och sånt jox. Jag gillar såna dagar, det bygger upp lite förväntan inför imorgon. Jag tror att det kan bli en mycket bra midsommarafton! Jag ska köpa Hallands fläder och mörkt öl, Erik ska ta med sig gitarren, kanske också dragspelet, vi ska spela fotboll har vi bestämt och sedan bada i havet. Vi ska ha idyll, vi ska ha blommor i våra hår och sill och brännevin i våra magar och kärlek i våra hjärtan.
Kanske att jag bygger upp det hela lite för mycket nu igen. Förra midsommar var det ju det som blev mitt fall. Det regnade, det var typ tio grader varmt, alla på stället som vi var på var underliga. Jag blev så jävla besviken. Men i år tror jag inte att det finns någon möjlighet till det, jag intalar mig att det kommer att bli perfekt.

 Erik aka Den ömhet du är värd, midsommarfin...

1 kommentar:

  1. Ha en grym midsommar med dina fina vänner och hoppas Erik a.k.a. Den ömhet… lärt sig lite dragspelslåtar ni kan spisa.

    SvaraRadera