tisdag 22 juni 2010

En hel massa New York-bilder!

Jag är så trött nu... Jag håller nästan på att ramla av stolen, och jag känner att mina tankar börjar bli lite konstiga.
Men bilder ska det i alla fall bli! Jag fotade ganska mycket i New York, jag har fått en ganska stor samling bilder från den där stan nu. Nedan kommer ett axplock från helgen, det blev så många så jag publicerar dem i lite varierande storlekar, klickar man på dem blir de som genom magi större! tänk på det...


Central Park:




Washington square park: 




Coney Island:

Times Square:

Meat packing district:

5 kommentarer:

  1. Färgprakt som inte skall skrivgaggas sönder.

    Allra första bilden. Fan va fin. Femte bilden på temat "Wachington Square Park". Snacka om öga för detaljer som färg och formspråk.

    SvaraRadera
  2. Du är en fantastisk fotograf! Bilderna vid fontänen med den gamla gubben och den lilla barnet är jättefina, men det är ju alla andra också!

    SvaraRadera
  3. Tjatigt att alltid säga "fan va grymma bilder". Ska tänka ut andra superlativ till nästa bildbomd.. Men.. Ja, fan va grymma bilder hörrö!
    /a.

    SvaraRadera
  4. Många och fina bilder. Bara det! :)

    Du har öga för såväl enkla detaljer, människor, komposition när det gäller "översiktsbilder", färger, .. Du har fler än ett vinnande koncept, helt enkelt.

    Favoriter är snubben med kontrabasen och den där ett barn springer i fontänen. Legen.. wait for it..

    SvaraRadera
  5. Tackar. Ni är fina ni... Hoppas att ni får en grym midsommar!

    SvaraRadera