söndag 13 juni 2010

Touché Klanpojke...

Var tvungen att åka till jobbet en stund. Jag har suttit här i två timmar, den mängden jobb jag har utfört under den tiden är kanske fem minuter, resten är rendering och exportering (ren och skär väntan, för er som inte redigerar video då och då...). Så jag har bombat min egen twitter med meningslösheter, läst alla bloggar jag kan komma på som är bra eller hyfsade, kollat på alla VM-mål hittills och så vidare. Och det var där i vevan när jag kom in på min kollega Johans blogg som jag hittade detta:

Jag hade helt missat det och därmed inte fått en chans att ge igen... Men å andra sidan vet jag inte riktigt om det är en förolämpning eller en komplimang, med tanke på den här sajten så känns det ändå inte odelat positivt...

Jaha, och nu kommer jag att missa början på matchen också. Det var ju fan...

3 kommentarer:

  1. Den där lille löjlige broiler-kommers-fjanten Justin B. är så långt från dig man kan komma. Han vill bara ha uppmärksamhet.

    SvaraRadera
  2. Vem är Justin?
    Google vet det mesta.
    50 miljoner träffar.
    Det du.
    Han är nog känd iaf.

    SvaraRadera