torsdag 28 januari 2010

Ännu en dag

Stressig dag. Ingen tid för bloggande. Jag har klippt och klistrat i
ett Schulman Show som jag är lite extra nöjd med, Felix Herngren är
med och den mannen är verkligen något av ett geni när det gäller
humor.
Bland det första jag fick göra på 1000apor var en serie sketcher med
honom, jag mindes idag hur imponerad jag var då och hur häftig jag
kände mig som fick göra sketcher med honom. Han satte alla tagningar
på första och var grym hela tiden...
Kolla på inledningssketchen imorgon, den blev riktigt kul!

Jaha, och sen stressade jag vidare till Stadium för att filma ett
event med Sofi Fahrman och intervjua stissiga småtjejer och
överexalterade marknadschefer och sånt. Och det var faktiskt ganska
kul ändå.
Men det har varit en lång dag och nu står jag på tunnelbanan med min
goodybag som innehåller en modetidning, en minimal påse nötter och
en läcker vattenflaska i fashionabelt chockrosa. Så glamorös kan
mediavärlden vara...

Men jag klagar inte, för idag ändrade jag väderrapporten på datorn
till att visa vädret i Bangkok. Och där är det 30 grader och sol! Om
en vecka vid den här tiden sitter jag på ett plan på väg dit...
Det lutar jag mig mot just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar