söndag 10 januari 2010

Lagar mat!




Ja, faktiskt! Jag står här och lagar mat alldeles själv, det gör jag sällan annars. Och inte bara det, jag följer inte ens ett recept slaviskt som vanligt, jag gör det på känn. Jag rör ihop lite grejer jag hade i kylen bara... Känner mig som Jamie Oliver!

Maten ser ut att bli brun till färgen och smaken är nästan, men inte riktigt, helt olik mammas biffstroganoff...
Hur som helst är det inte det som är poängen, jag ska nog kunna lära mig laga lite saker som jag faktiskt vill stoppa i munnen också tillslut om jag bara fortsätter med detta, jag är på rätt spår här, känner mig vuxen!

2 kommentarer:

  1. vad bjuder du på för trerätters till helgen då?

    SvaraRadera
  2. jag fattar inte riktigt: smaken är nästan, men inte riktigt, helt olik mammas biffstroganoff.
    vad f-n betyder det?

    SvaraRadera