tisdag 19 januari 2010

Slask

Nej mina vänner... Jag vet inte riktigt vad det är med mig...

De senaste dagarna har jag frågat mig själv väldigt mycket hur jag
mår egentligen. Det känns inte som att jag är särskillt deppig
eller nere, å andra sidan går jag inte runt och är så jävla glad
heller.
Jaha, så allt är lagom då? Mellanmjölk? Det som finns är en
konstig känsla som jag inte kan skaka av mig och inte kan bestämma
mig för vad den är.
Jag har inget riktigt sug efter att skriva eller fota eller någonting
alls faktiskt. Det har varit för många "mellandagar" på sista tiden
tror jag. Oviktiga, ointressanta, Orellevanta dagar som jag bara låter
glida förbi, och det är ju i och för sig helt mitt egna fel.

Man tänker att det hela skulle vara bättre om man bodde någonstans
där det var varmt hela tiden, inte bara tre veckor om året. Men
egentligen borde man bara rycka upp sig lite och sluta vänta på att
januari ska ta slut, eller hur?
Man borde inte vara singel mitt i vintern, det var väl ett dumt
påhitt av mig att vara det...

2 kommentarer:

  1. haha, jag känner igen mig, singel kan vara gött på sommaren, men på hösten/vintern ska man nog ha en kille...

    SvaraRadera
  2. Det är som om man lever i en slags gråzon, väntar på något fantastiskt som ska hända..

    SvaraRadera