fredag 22 januari 2010

Godmorgon, freda'

Kommer till jobbet och har fått ett spännande mail som börjar såhär:



Vad betyder det? Jag känner mig väldigt förvirrad och spänd. Om jag förstår mailet rätt så har någon dött och lämnat efter sig 6,5 miljoner dollars! Som jag kan få hälften av!
Men mailet avslutas med:


Och då blir man ju misstänksam. Varför är namnet annorlunda i slutet? Heter han Släppt eller Releasedatum i förnamn?
Nej, jag vet inte om man vågar sig på att satsa på de där pengarna...

Just det! Jag ska försöka börja svara på era kommentarer, alltid. Jag har fått höra att jag var dålig på det förut och det är ju faktiskt lite otrevligt att inte göra det... Jag svarar i kommentarerna om ni frågar, bara så att ni vet.


Imorse på tunnelbanan hörde jag den här låten! Den är väl härlig...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar