fredag 8 januari 2010

Fredag va?

Idag mår jag tillslut lite bättre, och det är tur det för jag har börjat bli knäpp här, en grej med mig är att det inte tar särskillt lång tid för mig att börja känna mig ensam och oälskad om jag är isolerad på detta sätt, igår pratade jag med mig själv i badet en bra stund...
Nej, det var ett skämt! Eller så var det inte det, ni får avgöra själva hur galen ni tror att jag är.




På väg mot tillfriskning alltså, dagens look är ändå väldigt orakad med väldigt svarta ringar under ögonen, jag hoppas att det framgår ovan med all önskbar tydlighet.

Problemet är lite att nu när jag mår lite bättre så vill jag ju gärna hitta på nåt skoj ikväll trots att jag nog borde stanna hemma en kväll till. Men det är ju fredag! Och ni då, vad ska ni göra med er underbara, iskalla, fredagkväll?
Berätta, jag har inget annat än tid här...

5 kommentarer:

  1. Har haft kopfschmerzen idag sedan i morse och eftersom skiten ännu hänger i blir'e att va hemma för att… jaha… vad då, kan jag fråga. Tråk-tv? Ser hellre via nätet i efterhand. Oh well, hej.

    SvaraRadera
  2. Marie Laveau eller Strand.

    SvaraRadera
  3. Vill du haka på förresten?

    SvaraRadera
  4. Sitte roch lyssnar på The Enemy - Be Somebody och tänker att de är ju Jesper låten handlar om!

    SvaraRadera