lördag 2 januari 2010

Återuppstånden på andra dagen

Gårdagen handlade mycket om skräpmat och mitt Xbox och att ligga i
badet och läsa...
Jag skippade gårdagen, det kan ju vara rätt skönt att hoppa över
årets första dag tänkte jag så då gjorde jag det.

Angående nyårsafton så var det trevligt. Framförallt hade vi en
härlig middag med de närmsta och ett fantastiskt tolvslag med utsikt
över stan (jag försökte kyssa alla mina vänner vid tolv). Därefter
blir man ju så väldigt full... Jag tycker inte om att vara så
berusad som jag blev, varken när det händer eller i efterhand. Det
är inte roligt helt enkelt.
Men är det nyår så. Jag hade i alla fall trevligt och jag var i alla
fall lite sliten igår, så kan vi säga.

Det känns som söndag idag men det är lördag och det måste man ju
säga är en härlig känsla! Jag har precis vaknat från konstiga
drömmar (jag vill minnas att jag stod på ryggen av en val i en dröm
och att den andra skulle kunna funka som grund till en helt ok
skräckfilm) och nu ska jag försöka göra något av den här dagen.

Kanske går man ut ikväll ändå? Fasching? Fasching! - ja det vore
nåt det, vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar