lördag 23 januari 2010

Go kväll lörda'

På Debaser. Här innan tio för att slippa inträdet, så pank är jag
nu. Har en plunta i fickan och tänkte precis gå till baren och
beställa en stor härlig vatten...

Skulle kanske ha stannat hemma ikväll. Skulle kanske bara ha struntat
i det här för en gångs skull, men så tänker jag väl varje lördag.

Jag ville skriva om hur mycket jag tycker om Mathias, vi spenderade
hela kvällen tillsammans igår och jag vet inte vad jag skulle göra
utan vänner som honom.
Dessutom ville jag skriva om min pappa, igår satt jag i köket i huset
där jag växte upp och bara pratade med honom hela eftermiddagen och
det fanns inget jag hellre hade velat göra.

Men det där tar vi en annan dag.
Nu ska jag njuta av vattnet och stämningen och vara lycklig i min
vetskap att jag har underbara människor runt omkring mig.
Hoppas att ni får en fantastisk lördag!

3 kommentarer:

  1. Gillar det där att i tid skänka de man gillar just den tanken. Visa att man uppskattar vänner och andra närstående. Hur många går inte omkring å tänker sådant när det är "för sent"?

    SvaraRadera
  2. fast roligast är nog ändå att gå hem när man fått nog av alla idioter. stoppa in sin egen musik i öronen och dansa hela vägen hem. att sitta med ett mjukostfyllt korvbröd i sub för andra korvar fyllda med annat. fast ändå inte. att vara glad att vara hemma men ändå känna motstånd mot hela sova-grejen. hoppas sthlm är roligare, är hon det? /a.

    SvaraRadera
  3. Lundakille: Du har så rätt. Jag får lite ångest av det där, att någon skulle dö utan att jag hade visat min uppskattning ordentligt, så jag försöker.

    dddddd: Jag tror att jag har haft såna kvällar ungefär. Stockholm är nog inte så mycket bättre på den punkten. Men mjukost i korvbröd har jag aldrig ätit. Det låter sjukt gott!

    SvaraRadera