tisdag 12 januari 2010

Att ha roligt på jobbet, men att ändå se fram emot kvällen

Lite kaosig dag kan man säga. Ominspelning av Schulman show gick bra och sen är det möten och grejer... Kul när det är mycket, kul att man tycker att det är kul när det är mycket!
Ikväll ser jag fram att få träffa mina pojkar, mina fina fina pojkar. Det var länge sedan nu! Vi ska spisa öl kanske eller spisa en bio, det är ju det bästa det där, det är det man lever för. Så är det.

Mellan varven har jag snöat in ordentligt på Mumford & sons nu. Fan vilken underbar musik det är, jag spelar sönder den.

5 kommentarer:

  1. Måste tacka för tipset av Mumford & Sons, båda jag och en kompis har fastnat rejält för dem, tack så mycket!

    SvaraRadera
  2. Du vet vilka nöjen man verkligen värdesätter här i livet. Kom på ett musiktips. Den svenska gruppen "Hoffmaestro & CHRAAA" med tungvrickarkåten "Highwayman"

    SvaraRadera
  3. "white blank page" träffar längre in. så jäkla långt in. tack. /a

    SvaraRadera
  4. the cave var übergo. thanks.!

    SvaraRadera
  5. Kan inget annat än att hålla med dig. Mumford och hans söner spelas näst intill sönder här borta också.

    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera