torsdag 21 januari 2010

Stackars tigern

Ska sitta kvar idag och klippa Schulman show, känner mig distraherad... Tar en liten paus nu och skriver ett meningslöst blogginlägg och sen bara klipper jag klart altihop på en halvtimme! Yes!

Liten fundering bara:



Ok, där har vi en av dagens rubriker och om vi bortser från det underliga som omger det här: att det tydligen existerar en sådan klinik, att någon skulle lägga in sig själv på den kliniken, att någon är intresserad av att läsa om någon som lägger in sig själv där och så vidare... Om vi bortser från det och utgår från att det är sant så kan man ju fråga sig vad som försiggår på detta sjukhus som, om jag förstår saken rätt, är något slags rehab för folk som gillar att knulla. Många frågor dyker upp.
- Sitter Tiger Woods fastbunden framför en porrfilm och blir slagen med käpp varje gång han får erektion?
- Är kliniken enbart för män eller finns där också kvinnor? Är inte det i så fall ett problem?
- Måste man bli helt asexuell för att anses botad?
- En av artiklarna antyder att Tiger skulle ha belagts med ”onaniförbud”, känns inte onani som en himla bra grej som substitut om man vill sluta ligga med en massa människor? Och hur kontrollerar man att detta förbud åtlyds?

Frågor, frågor...

Ärligt talat så är det så mycket ickenyheter runt det här att man blir alldeles matt, den här rubriken såg jag för några veckor sedan:



”Det kallas bakis-söndag” tänkte jag, men det kanske är ett klart tecken på ett nervsammanbrott hos golfare om de äter flingor och kollar på TV, vad vet jag...

3 kommentarer:

  1. Tror att de' egentligen e så att killen Woods e sexmissbrukare. E väl det tidningen låtsas inte veta för att överhuvudtaget skriva något..? För Woodsie behöver också lite attention… Med andra ord SKITLÖJLIGT!

    Det är verkligen en icke-nyhet.

    SvaraRadera
  2. Jesper! Haru nåt tips på hur man enkelt och snabbt får tag på en lägenhet i stockholmsområdet? :)

    SvaraRadera
  3. Lundakille: Jo det där med sexmissbruk kan man ju lida av... Men i hans fall är det väl bara en ursäkt för att han var otrogen? Nej, man blir så trött på såna "nyheter"

    e.e: Jag hittade min senaste lgh genom att annonsera på Blocket. Funkade skitbra! Så länge du inte är för kräsen med var i Stockholm du kan tänka dig så kan du nog ordna det. Kan du dessutom tänka dig att bo med någon eller hyra ett rum hos någon så garanterar jag att du hittar något förr eller senare.

    SvaraRadera