måndag 11 januari 2010

Jobbejobb

Fan vad skönt det är att vara tillbaka på jobbet ändå! Faktiskt.
Och nu börjar vår säsong på riktigt, idag spelar vi in första Schulman show för året i ny studio och allt. Väldigt spännande! Ja, idag mår jag bra och tycker att det här är väldigt kul, om än lite stressigt.

För er som ibland undrar vad fan det är jag gör på dagarna så har äntligen resultatet av den där jobbresan jag gjorde till spanien i höstas haft premiär, verkar inte vara så många som har tittat ännu... Men jag är ändå ganska stolt över detta, för att vara resereportage/reklam med väldigt låg budget så blev det bra tycker jag och det här är något som jag själv gör hela vägen, allt från foto till grafik...
Om tre veckor åker vi till orienten och gör det igen, det ska bli ännu bättre!





4 kommentarer:

  1. Proffsigt Jesper!

    SvaraRadera
  2. Vem är det som pratar?

    SvaraRadera
  3. Du är inte gammal, du måste vara yngling om du uppskattar Marie Laveau?

    SvaraRadera