tisdag 18 maj 2010

Fortsatt sol

Vädret är underbart och jag känner en underlig harmoni runt min person för tillfället... Jag är på jobbet en sväng, bara en sväng... Sen ska jag nog gå och se den där pjäsen igen och imorgon tänker jag vara huslig, jag tänker tvätta, jag tänker städa. Och jag ser fram mot det också, konstigt...

Jag har suttit här och funderat lite på den här bloggen. Det kan vara dags snart va? Dags för att lägga ned det här, inte blogga mer? Så har jag tänkt i alla fall och det känns på något sätt logiskt att det skulle bli så. Men. När jag satt här och funderade på det så kändes det inte bra, det kändes som att det skulle bli tomt.
Trots att jag inte känner någon större gnista just nu, och trots att det inte längre är så många som läser tror jag, trots det så känns det nästan olidligt att jag bara skulle sluta helt, så kan vi inte ha det.

Nej, istället för nedlagd blogg: nytändning! Vi börjar såhär: nytt blogghuvud, en fin bild på solsken och sånt skit samt en mördande bra jävla spellista. Jag har jobbat med den större delen av eftermiddagen och den innehåller bara, enbart, otroligt bra låtar, från början till slut. Allt jag kunnat sammanställa från alla listor jag fått från er det senaste året finns där.
Gött.

10 kommentarer:

  1. Stanna! Din blogg- du är fin och jag vill ha dig kvar!

    SvaraRadera
  2. mycket bra lista, helt galet!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker inte att du ska sluta blogga, det vore lite sorgligt. Jag gillar att läsa din blogg. Förövrigt var ditt inlägg om ditt tal på din brors bröllop på något sätt inspirerande inför mitt tal jag öll i lördags på min systers bröllop. Vet inte riktigt varför, men det fick mig att riktigt bestämma mig för att säga det jag verkligen ville till henne. Oj, vad jag babblar... Det jag försöker säga är; Tack för en bra blogg, och kul att du tänker fortsätta blogga! Lycka till med allt.

    SvaraRadera
  4. Nej sluta förbövelen inte att blogga, den är en del av min internet vardag nu, gillar att vara smygkär i en person jag egentligen inte känner!

    SvaraRadera
  5. Håller med dig Emma.
    Vilken underbar playlist! Jag återupptäckte två av mina gamla favoritlåtar, tack.

    SvaraRadera
  6. Klart du inte ska sluta blogga. Vad hände föresten med ditt jobb? Du fick sparken eller kom ni bara fram till att lägga av? Var ju lite luddigt.

    SvaraRadera
  7. Nej nej du får absolut inte sluta blogga!!

    Klockren playlist rakt igenom. Helt underbart!

    SvaraRadera
  8. Antog ju klart att listan skulle vara bra eftersom du allltid lägger upp bra musik i bloggen, men ändå. Tammefan... Alldeles fantastiskt bra lista! Tack :)

    Och du, nej nej. Sluta inte blogga.

    SvaraRadera
  9. Åh men det var den bästa listan på väldigt länge, jag älskar den !

    SvaraRadera
  10. Jag hoppas att du verkligen får nytändning! För din blogg är helt underbar! :)

    SvaraRadera