fredag 28 maj 2010

Fredag

Varför känns det hela tiden som att allt händer samtidigt hela tiden?
Nu var det där lite rörigt kanske men det är så det är. Rörigt. Trots att det börjar bli sommar och trots att jag har befriats från en hel del arbete så går jag runt och är stressad just nu. Och lite i onödan känns det som. Den här helgen händer det en massa saker i alla fall och jag ska försöka njuta av dem. Ikväll är det fest hos Mathias och Valeria.
Enda problemet med det är att de bor ute i obygden men det är överkomligt. Kul.
Imorgon är det stödgala för den tidigare omskrivna teaterföreställningen som jag har visst samröre med. Det blir sådär hemtrevligt skulle jag tro. Mat och vin och artister typ Bo Kaspers-Bosse och Clownen Manne. Kul.

Däremellan ska jag jobba och sen ska jag städa och sen antar jag att helgen är slut igen. Men sådär ska man ju inte tänka egentligen va? Jag oroar mig för mycket och ska försöka fokusera på att ha trevligt ikväll. Det är min plan. Nu går jag till systemet.

Vad ska ni göra ikväll kära läsare? Roliga saker?

Själv planerar jag att möjligen dansa till den här låten ikväll:

2 kommentarer:

  1. Gårdsfest i Haga, Gbg! Bbq, bira, bärsärk!

    SvaraRadera
  2. Bra Jesper. Ordningen återställd. HElgfrågan här igen. Jag skall bara gôtta mig. Ôrker inte mer efter veckan men visst kan det bli café i solskenet.

    SvaraRadera