torsdag 6 maj 2010

Kärleken

Idag är mellandagen, idag har jag mellanlandat i Stockholm för att jobba och packa om kan man säga. Imorgon åker jag till Gotland. Det blir bra. Min bror, allas vår Style by Mats-Mats, ska gifta sig där och jag ser fram mot en helg på ön i kärlekens tecken...
Utöver det så är jag stressad. Vet inte riktigt hur jag ska hinna ordna allt jag ska hinna ordna innan morgondagen men jag räknar kallt med att det helt enkelt löser sig.

Nu blire bilder! Budapest = kärlek.


6 kommentarer:

  1. Gorgeous pics. Och så fick du med dina läskiga dolls.

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka härliga bilder!!

    SvaraRadera
  3. Älskar bilderna, gött med bildbomb. Mer sånt om man får önska! /a.

    SvaraRadera
  4. Som redan sagt, väldigt fina bilder, får känslan av att jag vill åka dit någon gång inom en snar framtid :)

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder. Ser ut som en stad där man kan gå och titta runt sig i evigheter.

    SvaraRadera