söndag 2 maj 2010

Stackars, stackars Benjamin

Idag sitter jag i mina egna bakfylleångor och jobbar. Det går faktiskt hyfsat bra ändå. Men jag vill bara gå hem egentligen.
Tar en liten paus i alla fall och bloggar om hemska saker. Igår var jag på Fasching, det var inte hemskt, men det som är hemskt är att vara tvungen att köa utanför oscarsteatern och stå en halvmeter bort från den där postern med Markoolio och Benjamin Wahlgren. Den har suttit där i en evighet nu och igår fick jag höra att så fort det där tar slut så drar de igång med Karlsson på taket, med vilka i rollerna? Jo, Markoolio och Benjamin Wahlgren såklart!
Titta på den här bilden... Är det bara jag som, på allvar, blir illa berörd av det här? Inget friskt barn ser ut sådär, någonsin. Överhuvudtaget dessa Wahlgrens... De ger mig rysningar och en dålig smak i munnen med deras påklistrade leenden.

Och jag tycker verkligen synd om Benjamin. Vad har han för chans att växa upp utan att ta skada av allt det där? Det sista jag hade velat göra när jag var tolv hade varit att klä mig i matchande kläder som min mamma och slakta ett par klassiska låtar tillsammans med henne inför 2 miljoner tittare men Benji gör det med ett leende på läpparna, det får en ju att undra... Klippet nedan är något av det obehagligaste jag har sett i hela mitt liv. Jag klarar inte av att se igenom hela.

6 kommentarer:

  1. Vad vi kan lära oss av detta klipp är: Så blir det när man gör ungar framför tv:n.

    SvaraRadera
  2. Ingen som är släkt med Pernilla Wahlgren kan väl vara normal? Världens obehagligaste människa??

    SvaraRadera
  3. läser din blogg ibland men blir bara deprimerad. Du har så mycket hat inom dig. Aldrig tänkt på att han kanske gillar att stå på scen? Varför inte bara respektera det? Precis som att man får respektera att du kanske var blyg i den åldern och inte vågade göra samma sak. Gör det dig till en obehaglig människa? Tänk efter nästa gång. Tänker sluta att gå in här hädanefter.

    SvaraRadera
  4. Det är oklart, det där. Han är ju bra på att sjunga, antar jag (även om den här låten är obegripligt gäll). Det kan ju hända att det är som Anna säger att han kanske fullkomligt älskar att stå på scen. Men om han inte gör det - hur lätt är det att säga nej till mamma Wahlgren? "Nej, mamma, jag vill inte bli som du." Ha, försök du, Benji lille. Kanske lika bra att gilla läget - oavsett?
    Oklart!

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAHHA alltså den där jävla familjen överhuvudtaget alltså HAHAH. Ungen ser ju bara creepy ut, hahaha kan itne sluta skratta åt honom! "KOM IGEN SKANSEN!" HÅLL I HATTEN BENJI

    SvaraRadera
  6. Enda anledningen till att ungen över huvud taget gillar att stå på scen (och det gör han, kolla på honom, han NJUTER) är för att han blev upp-puttad på scenen när han lärt sig gå och därför VÄXT UPP i rampljuset.

    Så jag tror ingen tvingar honom, LÄNGRE - men tro fan att han började sjunga på eget initiativ.

    SvaraRadera