torsdag 13 maj 2010

Igår och idag

Vad fan?! Jag skrev ju ett inlägg igår på tåget men det har inte blivit publicerat. Skandal! Såhär var det:


Tillslut på tåget hemmåt efter försenat flyg, en liten flaska kallt rödvin och en mjukvaruutvecklare från Jämtland som absolut ville prata.
Väldigt trött nu. Väldigt trött... Det känns som att jag är trött ända in i mitten av kroppen. Sån trötthet är ändå lite härlig, lite befriande på något sätt.
Paris var nog inte allt vad det kunde ha varit men ändå trevligt på många sätt, jag ska visa lite bilder imorgon.

För tillfället vill jag mest hem. Jag hade velat ha de där timmarna innan sängen, se en dålig film, vara avdomnad men hemma. Nu blir det nog direkt i säng men det känns inte heller så illa. Just nu längtar jag till det. Det är för övrigt en känsla som jag gillar, att längta till att få sova. När blev man så gammal så att man började känna så ibland?

Jaja. God natt.


Det där var ju inte så upplyftande i och för sig men jag skrev det så då ska det banne mig ut på bloggen!
Idag är det någon slags religiös högtid som jag förstår det. Pingst? Jag ska i alla fall till jobbet och mecka ihop ett Schulman Show ändå.
Trött idag men känner att jag har mycket energi i kroppen på något sätt ändå... Skönt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar