lördag 1 maj 2010

Maj

Hade en väldigt trevlig och mysig kväll igår, det visade sig att det var lättare än vad jag trodde att släppa stressen och bara bli rödvinslullig...



Nu är jag dock tillbaka på jobbet och det känns ju sådär, men trevligheter hägrar även ikväll, det kan nog bli en bra helg det här ändå.
Idag är det också första maj och det känns ju faktiskt härligt. Jag älskar maj, det måste vara min favoritmånad, och inte bara för att jag fyller år i maj. Förutom att det är vår och så så är det också något med ordet "maj", jag tycker om det.

Hör ni att jag är osedvanligt glad idag? Konstigt, konstigt...

2 kommentarer:

  1. Åh, det bästa är när du lägger upp fina bilder - gilla!
    Speaking of which - när uppdateras jesperlindstrom.se härnäst?

    SvaraRadera
  2. Härligt att du gillade bilderna! Jesperlindstrom.se ligger väl lite på is kan man säga, har lite ångest för att jag inte gör något med den där sajten... Min vän Eriks blogg ligger där så det är väl anledningen till att jag låter den ligga uppe just nu. Men jag ska lägga till lite fler bilder där snart.

    SvaraRadera