tisdag 25 maj 2010

Mos

Ikväll har jag filmat teater igen vilket var väldigt kul. Nu sitter jag på jobbet och gör mest ingenting i väntan på att mina ljudfiler ska laddas över till datorn i snigelfart.
Det är inte jättekul, det kan man inte säga.
Så jag tänkte att jag skulle skriva något men vad ska man då skriva om...?
Jag kan faktiskt inte komma på något för min hjärna är ganska mycket som mos just nu. Vi får höras imorgon helt enkelt. Ja, det blir nog bättre.

Föresten! Är det någon som vill ha Spotify-invites? Inga tävlingar, inga hakar. Hör av er bara om ni inte har det fantastiska lilla programmet men vill ha det, jag har en hel hög såna där liggandes upptäckte jag precis.

Jaja. God natt på er.

7 kommentarer:

  1. vad ska man göra för att få en invite?:)

    SvaraRadera
  2. airstrike_6000@hotmail.com ... Skulle vara shysst!

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna vilja ha en invite :)
    johan.brodin@gmail.com

    Soft blogg btw! :)

    SvaraRadera
  4. jag skulle bli glad om jag fick en invite
    margareta_jkpg@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Åh! Hade gärna fått en invite! :)

    becki_27@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. jag har redan spotify, men min kompis jossan skulle nog bli jätteglad om hon fick en! jossan_31@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag skulle blir själaglad om du skulle dela med dig av denna finfina gåva.

    johannaholtet@hotmail.com

    SvaraRadera