torsdag 6 maj 2010

Inlägg med inte en utan två bilder på mig själv som jag tagit på toan, det går utför nu...

Tar en liten paus från klippningen av Schulmans Show. Jag har friserat mig idag, vill ni se?

Ok, jag har väldigt svårt att ta bilder på mig själv där jag ser avslappnad ut. På den här ser jag ju i det närmaste manisk ut, men nu blev det så... Dessutom: Tvåveckors-skägget är min strategi för att inte se ut som en tolvåring när jag klipper mig kort, där av det.

Det kostade mig en mindre förmögenhet, men då bjöds det i och för sig på kaffe och så fick jag skalpmassage av en flicka som inte var särskilt jobbig att vila ögonen på (nu var ju i och för sig mina ögon stängda just under skalpmassagen...) Dessutom hade min frisör bemästrat detta med kallpratet och höll det på en nivå som jag ansåg var precis lagom, det är ingen lätt konst, hatten av för det.
Men ändå. Det blev dyrt och nu intalar jag mig själv att det är den bästa frisering jag någonsin fått och att det var värt det, så säg nu inte att det är fult, OK?


Dessutom, ny tröja som jag köpte i Budapest. Jag var mycket nöjd. billigt och pixligt och fina färger, det var väl bra. Upptäcker först nu, när jag ser mig själv på lite håll, att det är ett par stora hörlurar det där på mitt bröst... Nu vill jag inte vara sån men är inte det lite fjantigt? Känns det inte som en sån där t-shirt som ”grabbar” köper på Jack & Jones?
Men nu låter jag ju faktiskt jävligt snobbig, jag gillar t-shirten ändå och det står jag för! Tillbaka till klippningen...

12 kommentarer:

  1. Klart det var värt, väldigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. utmärkt ju! förstår precis vad du menar med jack&jones, men tror du ligger i lä.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du är sjukt snygg, men det tycker jag nog att du är mest hela tiden. Sweet dreams för mig (nej, nu gick jag för långt?) efter att sett ditt fina ansikte.

    SvaraRadera
  4. så snyggg och dessutom: alla män borde ha skägg!

    SvaraRadera
  5. Fint, tycker jag. Ha så kul på bröllopet!

    SvaraRadera
  6. Vad goa ni är... Blir på så jävla bra humör av att läsa era kommentarer.

    SvaraRadera
  7. Tummen upp! Märker att du varit på Hårgänget. Klipper mig alltid där då det är garanterat bra resultat.

    SvaraRadera
  8. stiligt med skägg

    SvaraRadera
  9. skägget är awesome! I like.

    SvaraRadera
  10. Du ser ut som Chace Crawford - väldigt snygg!

    SvaraRadera